
Radegast staví na hořkosti
Pivní značka Radegast si na pozici hokejové aktivační agentury opět zvolila Concept One, s níž spolupracuje už od roku 2013. Hlavní partner nejvyšší české hokejové soutěže prodlužuje po výběrovém řízení spolupráci o další dva roky. Concept One bude dál zastřešovat komunikaci Radegastu týkající se hokeje. Senior brand managerem Radegastu je Marek Grabovský.
Vítězný přístup k exekuci nového komunikačního konceptu navazuje na hořkost v hokeji, kterou Radegast komunikoval dosud. Concept One jako novou komunikaci připravuje sponzorský vzkaz pro vysílání při hokejových utkáních, aktivace přímo na stadionech a propagaci na sociálních sítích.
Concept One se před sezónou 2013/2014 podílel na tvorbě a realizaci Radegast indexu, oficiální metrice, která oceňuje největší hokejové bojovníky. Díky Radegastu se tak začalo upozorňovat i na hokejisty, kteří nejsou tak gólově produktivní, ale jsou nedílnou součástí týmu, jež má na starost tvrdou hokejovou práci.
I v nově připravované komunikaci bude hrát Radegast index roli, ale pozornost a hlavní téma komunikace se zaměří jinam. „Radegast je hořké pivo, které se skvěle hodí k hokeji. Hořkost v hokeji je ale obsáhlý pojem, který v sobě skrývá mnoho možností. Pro novou komunikaci jsme proto zvolili cestu, aby se v hokejové hořkosti našel každý,“ naznačuje Simona Fischmeisterová, senior account manager Concept One. Nová kampaň odstartuje začátkem hokejové sezóny, v polovině září.
Kromě Radegastu pracuje Concept One pro značku Bohemia Chips, které kompletně zajišťuje komunikaci týkající se hokejového partnerství.

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations
