Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Aktivaci Radegastu k hokeji obhájila Concept One

Agentura pro značku dělá od roku 2013, vyhrála další dva roky a naváže na motiv hořkosti.

Radegast

Radegast staví na hořkosti

Pivní značka Radegast si na pozici hokejové aktivační agentury opět zvolila Concept One, s níž spolupracuje už od roku 2013. Hlavní partner nejvyšší české hokejové soutěže prodlužuje po výběrovém řízení spolupráci o další dva roky. Concept One bude dál zastřešovat komunikaci Radegastu týkající se hokeje. Senior brand managerem Radegastu je Marek Grabovský.

Vítězný přístup k exekuci nového komunikačního konceptu navazuje na hořkost v hokeji, kterou Radegast komunikoval dosud. Concept One jako novou komunikaci připravuje sponzorský vzkaz pro vysílání při hokejových utkáních, aktivace přímo na stadionech a propagaci na sociálních sítích.

Concept One se před sezónou 2013/2014 podílel na tvorbě a realizaci Radegast indexu, oficiální metrice, která oceňuje největší hokejové bojovníky. Díky Radegastu se tak začalo upozorňovat i na hokejisty, kteří nejsou tak gólově produktivní, ale jsou nedílnou součástí týmu, jež má na starost tvrdou hokejovou práci.

I v nově připravované komunikaci bude hrát Radegast index roli, ale pozornost a hlavní téma komunikace se zaměří jinam. „Radegast je hořké pivo, které se skvěle hodí k hokeji. Hořkost v hokeji je ale obsáhlý pojem, který v sobě skrývá mnoho možností. Pro novou komunikaci jsme proto zvolili cestu, aby se v hokejové hořkosti našel každý,“ naznačuje Simona Fischmeisterová, senior account manager Concept One. Nová kampaň odstartuje začátkem hokejové sezóny, v polovině září.

Kromě Radegastu pracuje Concept One pro značku Bohemia Chips, které kompletně zajišťuje komunikaci týkající se hokejového partnerství.