Ve čtvrtek proběhla v sídle Microsoftu konference Content marketing 2017. Kromě Johna Wilperse zaujal Jakub Mařík z Bsnapu, svou typologií vlivných českých postav na Instagramu.

Aktuálně.cz mění vzhled a logo, využívá WhatsApp

Redesign přináší jednodušší vzhled, pohodlnější verzi pro mobily a propojení s WhatsApp.

Aktuálně.cz startovalo v listopadu 2005, křtili ho tehdejší prominentní politici (zleva Cyril Svoboda, Mirek Topolánek, Jiří Paroubek). Foto: Centrum Holdings

Aktuálně.cz startovalo před deseti lety, v listopadu 2005. Křtili ho tehdejší prominentní politici: zleva Cyril Svoboda, Mirek Topolánek, Jiří Paroubek. Foto: Centrum Holdings

Zpravodajský web Aktuálně.cz vydavatelství Economia dostal rok a půl po předchozím redesignu z března 2014 opět novou podobu. Zásadní změny se týkají domovské stránky, detailu článku i mobilní verze, to vše ve třech základních barvách modré, šedé a červené, coby symbolu multimédií (video, infografiky), komentáře a blogy a zpravodajské online přenosy.

Nový vzhled Aktuálně.cz

Nový vzhled Aktuálně.cz

Nová mobilní verze webu přichází s kratšími zprávami a hlavně s rychlejším načtením kompletní zprávy i v situaci bez dalšího připojení k internetu. Economia k tomu přistoupila poté, co počet přístupů na její weby se meziročně téměř zdvojnásobuje.

Nově si bude možné také aktivovat zasílání zpráv zdarma na mobily prostřednictvím komunikační aplikace WhatsApp.

Vývoj nového webu zahrnul uživatelské testování, mimo jiné oční kamerou, podílela se na něm firma UX Focus.

Před dvěma lety Aktuálně.cz chystalo – ještě pod předchozím vlastníkem Centrum Holdings – koncept instatních zpráv, z toho ale sešlo změnou majitele i odchodem tehdejšího ředitele obsahu Jakuba Ungera.

Nový vzhled Aktuálně.cz

Nový vzhled Aktuálně.cz