Alan Záruba jde do Livesportu, bude řídit digitální obsah

Bývalý kreativní ředitel TV Nova přišel do Livesportu na pozici chief digital content officer.

Alan Záruba

Alan Záruba má 25 let zkušeností z oblasti grafického designu, vizuální komunikace a multimediální tvorby. V oblasti médií působí od roku 2006, nejdříve jako vedoucí designér v České televizi, poté jako art director zpravodajství ČT24 a ČT Sport. V roce 2014 se stal kreativním ředitelem skupiny Nova, kde řídil například projekty kompletní vizuální proměny Televizních novin a dalších publicistických pořadů, rebranding staniční grafiky televizních kanálů skupiny Nova, sportovních stanic Nova Sport a digitální platformy Voyo. V rámci skupiny CME se podílel na řízení vybraných projektů na Slovensku, v Bulharsku a Rumunsku. Věnuje se rovněž televizní grafice, typografii, odborné pedagogické, publikační, kurátorské a nakladatelské činnosti. Foto: Livesport

Do české technologické společnosti Livesport nastupuje Alan Záruba, na pozici chief digital content officer. Bývalý kreativní ředitel televize Nova bude v čele nově vzniklého oddělení zodpovědný za tvorbu a akvizici digitálního obsahu pro firemní vlajkovou loď FlashScore. Síť, jejíž českou variantu znají domácí sportovní příznivci jako Livesport.cz, nabízí rychlé výsledkové zpravodajství fanouškům v desítkách zemí. Letos návštěvnost jejích webů a aplikací překonala hranici 100 milionů uživatelů měsíčně.

Zaměřit by se měl na vytvoření sportovního zpravodajského týmu a propojení datového a multimediálního obsahového servisu na globální úrovni. „Mým hlavním úkolem bude – ve zkratce – vybudovat nový multimediální pilíř, který doplní současný obsah sítě FlashScore,“ vysvětluje Záruba. „Naše rychlé sportovní zpravodajství postupně rozšiřujeme o nové typy obsahu a nárůst návštěvnosti potvrzuje, že to sportovní fanoušci oceňují. Věřím, že pod Alanovým vedením se v příštích letech výrazně posune rozsah i úroveň našeho sportovně informačního servisu,“ prohlásil šéf a majitel Livesportu Martin Hájek.