Do české technologické společnosti Livesport nastupuje Alan Záruba, na pozici chief digital content officer. Bývalý kreativní ředitel televize Nova bude v čele nově vzniklého oddělení zodpovědný za tvorbu a akvizici digitálního obsahu pro firemní vlajkovou loď FlashScore. Síť, jejíž českou variantu znají domácí sportovní příznivci jako Livesport.cz, nabízí rychlé výsledkové zpravodajství fanouškům v desítkách zemí. Letos návštěvnost jejích webů a aplikací překonala hranici 100 milionů uživatelů měsíčně.
Zaměřit by se měl na vytvoření sportovního zpravodajského týmu a propojení datového a multimediálního obsahového servisu na globální úrovni. „Mým hlavním úkolem bude – ve zkratce – vybudovat nový multimediální pilíř, který doplní současný obsah sítě FlashScore,“ vysvětluje Záruba. „Naše rychlé sportovní zpravodajství postupně rozšiřujeme o nové typy obsahu a nárůst návštěvnosti potvrzuje, že to sportovní fanoušci oceňují. Věřím, že pod Alanovým vedením se v příštích letech výrazně posune rozsah i úroveň našeho sportovně informačního servisu,“ prohlásil šéf a majitel Livesportu Martin Hájek.

Startuje ženská reklamní agentura Nuagencía

Kdy život platforem vstupuje do své druhé půlky
