Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Albert má ve věrnostní kampani osm encyklopedií pro děti

Nová věrnostní kampaň Albertu o encyklopedie

Nová věrnostní kampaň Albertu o encyklopedie

Maloobchodní řetězec Albert odstartoval 8. srpna novou věrnostní kampaň, tentokrát zaměřenou na příchod nového školního roku. Zároveň se jedná o čtvrté pokračování kampaně ve spolupráci s nakladatelstvím Albatros. Zákazníci mohou nyní za nasbírané body pořídit osm encyklopedií pro děti od tří do patnácti let. Kampaň potrvá do 18. září.

Encyklopedie ve sběratelské kampani obchodů Albert jsou obsahově rozdělené podle věku dětí. Pro děti od tří do sedmi let je to Atlas zvířat a Encyklopedie pro děti 21. století, od sedmi do třinácti let jsou to knihy Chci to vědět, Lidské tělo 3D a Veselé experimenty na doma. Pro mládež od jedenácti do patnácti let pak encyklopedie Úžasný svět energie a pohybu, Nejzvídavější dětské otázky a Úžasné lidské tělo. 

Pokud chtějí zákazníci encyklopedie získat, sbírají za každých 200 Kč nákupu jeden bod. Po předložení sběratelské kartičky s deseti body si mohou vybrat libovolnou encyklopedii z kampaně Dětská knihovnička za 69,90 Kč.