Nizozemský řetězec Albert uvedl v Česku novou věrnostní kampaň s názvem Vychutnejte si přírodu naplno, za body zákazníkům nabízí outdoorové vybavení od značky Husky a Varta. Věrnostní program odstartoval 6. června a potrvá po dobu dvou měsíců do 7. srpna. Nová kampaň střídá věrnostní program, který se zaměřil na produkty pro výrobu kávy a čaje. Ten běžel od dubna.
Podmínky věrnostního programu jsou standardní jako u předchozích akcí, tedy za každý nákup v hodnotě 200 Kč získají zákazníci jeden bod. Ke startovacím třem bodům zdarma sbírají dalších dvanáct bodů, které pak promění v kterékoliv prodejně Albert za vybrané produkty se slevou od 40 %. Na výběr je celá řada vybavení na kempování, která obsahuje sadu campingového nádobí, příborový set, termosky, voděodolné deky, batohy a spací pytle. Pro děti jsou pak v řadě zařazeny čelovky nebo baterky s motivem Mimoňů.