Maloobchodní řetězec Albert odstartoval začátkem března novou věrnostní kampaň, za nasbírané body mohou zákazníci získat pomůcky na pečení a zdobení od značky Zenker. Kampaň má název Velikonoce si koledují o nápady. Věrnostní program bude dostupný do 3. dubna. Zákazníci získají za každých 200 Kč nákupu ve všech supermarketech a hypermarketech Albert jeden bod. Za 10 nasbíraných bodů pak mohou získat zdarma sadu vykrajovátek nebo tvořítek s velikonoční tématikou a lze se slevou koupit zdobičku, 3D pečící formy na beránka, zajíce a formu na koláč.
Na blížící se Velikonoce reaguje i řetězec Billa, který od 14. března startuje sběratelskou kampaň s nálepkami, které mohou zákazníci ve finále směnit za plyšové králíky Hip Hop Hop. Za každý nákup v hodnotě nad 200 Kč dostane zákazník jednu samolepku, kterou si nalepí na hrací kartu. Jakmile jich nasbírají 15, budou si ho moci směnit za plyšového zajíce za 29,90 Kč. Nálepky bude možné získat za nákup až do 17. dubna, k vyzvednutí na prodejnách budou v Bille do 24. dubna nebo do vyprodání zásob.