Od 7. listopadu je ve východním cípu Prahy zákazníkům k dispozici hypermarket Albert v novém konceptu. Prodejna v Obchodním centru Čestlice doznala změn interiéru, vítá veselejšími barvami, umožňuje rychlejší nakupování a důraz klade na čerstvý sortiment. Nově nabízí speciální oddělení s potravinami pro zdravý životní styl, fresh bar nebo koutek se sushi. „Otevření hypermarketu ve zcela novém kabátu předcházela komplexní rekonstrukce, která trvala pouze tři týdny,“ podotkl Mateusz Hilgert, ředitel pro rozvoj podnikání obchodů Albert.
Čestlická prodejna se poprvé otevřel před 20 lety jako vůbec první hypermarket v Česku, tehdy ještě pod značkou Hypernova. Momentálně tam pracuje víc než 100 zaměstnanců. Týdně obchodem projde několik desítek tisíc zákazníků.
Albert už loni představil v novém 70 z víc než 300 svých supermarketů po celém Česku. Podobně je tomu letos. „V letošním roce jsme na toto tempo navázali a investujeme přibližně miliardu korun do modernizace sedmi desítek obchodů tohoto formátu a také několika hypermarketů ve velkých českých i moravských městech, které postupně představujeme,“ uvedl generální ředitel obchodů Albert Jesper Lauridsen.