Vánoční kampaň obchodního řetězce Albert letos chce zákazníky přivést do atmosféry vánočních svátků a zároveň prostřednictvím tipů, rad i videoreceptů dodat nápady na vlastnoručně vyrobené jedlé vánoční dárky. Kampaň připravil Albert s agenturou VCCP Prague. „Rádi bychom inspirovali všechny, kteří chtějí obdarovat své blízké smysluplně a prožít Vánoce tak trochu jinak, než bývá u většiny rodin trendem poslední dobou,“ říká marketingová ředitelka Albertu Kateřina Harris.
„Vánoce v agenturách začínají brzy, a nám začaly už na jaře, když jsme se spolu s klientem zamýšleli nad tématem ‚jak vrátit Vánocům opravdovost‘. Nejlepší odpovědí na kterou jsme přišli, bylo pokusit se povzbudit lidi, aby tento rok darovali upřímné, opravdové, vlastnoručně a od srdce vyrobené dárky. Víme, že vyrobit dárek není pro každého tak snadné, ale jsme si jistí, že to stojí za to,“ uvádí agentura. Kampaň běží od 7. listopadu. Spot od režisérky Jasmíny Blaževič v produkci Bistro Films doprovází proslulá skladba What a Wonderful World.
Překvapte dárky od srdce
- Značka: Albert
- Klient: Ahold
- Kreativní agentura: VCCP Prague
- Produkce: Bistro Films
- Režie: Jasmína Blaževič
- Hudba: Louis Armstrong - What a Wonderful World
- Mediamix: televize, out-of-home, online, print
- Microsite: www.vanoceodsrdce.cz
Sdílejte