Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Albert společně s Albi nabízí ve věrnostní kampani původní hru Naše století

Desková hra Naše století v Albertu

Desková hra Naše století v Albertu

Supermarkety Albert nizozemské skupiny Ahold na českém trhu uvádějí novou věrnostní kampaň. Ve spolupráci s výrobcem her Albi nabízí deskovou vědomostní hru z historie i současnosti českých zemí Naše století. K základní hře mohou zákazníci získat rozšíření Párty, Český film, Největší Češi nebo Věda a technika, pro děti jsou bonusové karty Junior 5+ a Junior 8+. Za každých 200 Kč nákupu získá zákazník jeden bod. Po předložení sběratelské kartičky s 18 body získá hru za cenu 89,90 Kč. Rozšíření hry je možné vyměnit za 11 bodů a doplatek 19,90 Kč. Kampaň startuje 19. září, poběží do 30. října.

„V rámci oslav významného kulatého výročí jsme připravili pro zákazníky společenskou hru,“ připomíná 100 let republiky Soňa Balan, marketingová manažerka Albertu. „Na výrobě hry Naše století se podíleli ostřílení tvůrci otázek, kteří mají za sebou úspěšné projekty z rodiny Česko – Otázky a odpovědi, Kvízy do kapsy nebo deskové hry iKnow. Sady otázek pro Naše století vznikaly tak, aby si hru mohly zahrát už děti předškolního věku, ale aby pobavila i kamarády na večírku,“ tvrdí Libor Pešl, manažer vývoje her v Albi.