Obchodní řetězec Albert uvádí novou věrnostní kampaní zaměřenou na prodej nádobí značky Tefal. Zákazníci mohou za body nasbírané za nákupy nad 200 Kč získat nerezové nádobí se slevou až 60 %. Nová věrnostní kampaň navazuje na spolupráci s výrobcem společenských her Hasbro a potrvá od 19. dubna do 27. června 2017.
Zákazníci získají za každých 200 Kč nákupu v supermarketech a hypermarketech Albert jeden bod. Všichni nakupující dostanou do začátku první tři věrnostní body zdarma. Výměnou za deset nasbíraných bodů si mohou koupit jeden typ nádobí ze sady deseti produktů Tefal. Vybírat je možné z nerezových pánví, menších rendlíků i velkých kastrolů.

Reklamní katovna
„Vizuálně super.“ George od České spořitelny vítězí spotem pro mladé

Jak se vypořádat s digitální pozorností
Až příliš pozornosti. Jak přežít v neutichajícím online roji

Petr Mácha založil další agenturu
Při agentuře DigitalAd vznikla mediálka Dingo Media

"Nebude to jako Sedmička"