Česká mutace otevřené online encyklopedie Wikipedia je dnes vypnutá na protest proti chystané celoevropské reformě autorského práva. Nově pojatá ochrana práv se nemá dotknout přímo Wikipedie, podle editorů ale výrazně omezí dostupnost zdrojů, z nichž čerpají. Kampaň jede i Uložto.

Albert svěřil produkci časopisu majiteli TV Mňam

Obchodní řetězec Albert si vybral nového dodavatele svého zákaznického časopisu. Místo agentury Mini Max Production přizval od ledna agenturu S&P Media Group, se kterou dlouhodobě spolupracuje na přípravě reklamních kampaní. Agentura je dceřinou firmou společnosti S&P Broadcasting, která drží licenci k vysílání programu o vaření TV Mňam. Časopis a televizi propojuje Naďa Fidrmucová, která pro Albert zaštiťuje obsah magazínu a v TV Mňam donedávna působila jako provozní ředitelka.

“Změna spolupráce včetně redakčního týmu přichází po dvou letech,” doplnila mluvčí Albertu Barbora Vanko. Řetězec zároveň pozměnil název svého titulu, místo Albert v kuchyni se teď jmenuje Albert – U vás v kuchyni. Inovovaný titul z produkce nového týmu vyjde poprvé ve středu 9. ledna. Zákaznický měsíčník Albertu vychází od roku 2000 v průměrném nákladu 750.000 výtisků. Rozdává se zdarma ve všech prodejnách Albertu.

Albert

Titulní strana inovovaného magazínu Albert – U vás v kuchyni

“Naším cílem je ukázat, že zdravé a kvalitní jídlo může skvěle chutnat a nemusí být drahé nebo náročné na přípravu. Chceme naše zákazníky inspirovat, bavit je, ale i zábavnou formou vzdělávat,“ říká k nové podobě magazínu marketingová ředitelka obchodů Albert Kateřina Harris. Jednou z novinek má být propojení se sociálními sítěmi, řetězec nabádá své zákazníky, aby nahrávali fotky svých recpetů na síť Instagram se hashtagem #albertmagazin. Albert na Instagramu sleduje zhruba 14.000 účtů.