Obchodní řetězec Albert si vybral nového dodavatele svého zákaznického časopisu. Místo agentury Mini Max Production přizval od ledna agenturu S&P Media Group, se kterou dlouhodobě spolupracuje na přípravě reklamních kampaní. Agentura je dceřinou firmou společnosti S&P Broadcasting, která drží licenci k vysílání programu o vaření TV Mňam. Časopis a televizi propojuje Naďa Fidrmucová, která pro Albert zaštiťuje obsah magazínu a v TV Mňam donedávna působila jako provozní ředitelka.
„Změna spolupráce včetně redakčního týmu přichází po dvou letech,“ doplnila mluvčí Albertu Barbora Vanko. Řetězec zároveň pozměnil název svého titulu, místo Albert v kuchyni se teď jmenuje Albert - U vás v kuchyni. Inovovaný titul z produkce nového týmu vyjde poprvé ve středu 9. ledna. Zákaznický měsíčník Albertu vychází od roku 2000 v průměrném nákladu 750.000 výtisků. Rozdává se zdarma ve všech prodejnách Albertu.
„Naším cílem je ukázat, že zdravé a kvalitní jídlo může skvěle chutnat a nemusí být drahé nebo náročné na přípravu. Chceme naše zákazníky inspirovat, bavit je, ale i zábavnou formou vzdělávat,“ říká k nové podobě magazínu marketingová ředitelka obchodů Albert Kateřina Harris. Jednou z novinek má být propojení se sociálními sítěmi, řetězec nabádá své zákazníky, aby nahrávali fotky svých recpetů na síť Instagram se hashtagem #albertmagazin. Albert na Instagramu sleduje zhruba 14.000 účtů.