V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Albert ve svých marketech zavádí sekce rychlého občerstvení Fresh Bistro

Nová sekce Fresh Bistro v Albertu

Nová sekce Fresh Bistro v Albertu

Nová sekce Fresh Bistro v Albertu

Nová sekce Fresh Bistro v Albertu

Supermarkety a hypemarkety Albert zavádějí nové sekce rychlého občerstvení z čerstvých potravin Fresh Bistro, s mottem Stačí si jen vybrat a jí(s)t. Novou sekci nyní zákazníci naleznou ve všech obchodech Albert po celém Česku, a to v těsné blízkosti oddělení ovoce a zeleniny. „Vzhledem k rostoucí časové vytíženosti pozorujeme zájem zákazníků o kvalitní stravování a hledání alternativ v podobě lehkých jídel vyrobených z čerstvých surovin,“ říká k novince Monika Ryšavá, manažerka pro privátní značky Albertu. Novinka rozšiřuje koncept Stojí za to jíst lépe, na nějž Albert najel začátkem letoška.

Řada Fresh Bistro zahrnuje na 50 jídel šesti kategorií – wrapy, polévky, hotová jídla, bagety, sendviče a saláty. Jejich dodavateli jsou český výrobce salátů Ugo nebo výrobce baget a sendvičů Crocodille. Fresh Bistro nabízí třeba quinou s uzeným tofu či zeleninou, salát s ovčím sýrem či hovězím, různé druhy wrapů, pravé italské polévky či asijské nudle. Chladicí boxy obsahují třicítku produktů včetně několika druhů japonské speciality onigiri a řadu smoothie nápojů a čerstvých limonád značky Nature’s Promise.