Supermarkety a hypemarkety Albert zavádějí nové sekce rychlého občerstvení z čerstvých potravin Fresh Bistro, s mottem Stačí si jen vybrat a jí(s)t. Novou sekci nyní zákazníci naleznou ve všech obchodech Albert po celém Česku, a to v těsné blízkosti oddělení ovoce a zeleniny. „Vzhledem k rostoucí časové vytíženosti pozorujeme zájem zákazníků o kvalitní stravování a hledání alternativ v podobě lehkých jídel vyrobených z čerstvých surovin,“ říká k novince Monika Ryšavá, manažerka pro privátní značky Albertu. Novinka rozšiřuje koncept Stojí za to jíst lépe, na nějž Albert najel začátkem letoška.
Řada Fresh Bistro zahrnuje na 50 jídel šesti kategorií – wrapy, polévky, hotová jídla, bagety, sendviče a saláty. Jejich dodavateli jsou český výrobce salátů Ugo nebo výrobce baget a sendvičů Crocodille. Fresh Bistro nabízí třeba quinou s uzeným tofu či zeleninou, salát s ovčím sýrem či hovězím, různé druhy wrapů, pravé italské polévky či asijské nudle. Chladicí boxy obsahují třicítku produktů včetně několika druhů japonské speciality onigiri a řadu smoothie nápojů a čerstvých limonád značky Nature’s Promise.