V nové věrnostní kampani obchodního řetězce Albert mají zákazníci na výběr z edice osmi tradičních českých pohádek pod společným názvem Pohádky na dobrou noc. Jde o tituly Maxipes Fík, Mikeš, Krtkova dobrodružství či Pohádky Boženy Němcové. Každá kniha z edice speciálně vytvořené pro Albert má nejmíň 160 stran. V nabídce jsou také tři encyklopedie. Kampaň je připravena ve spolupráci a Albatrosem. Startuje 5. srpna a potrvá do 22. září nebo do vyčerpání zásob.
„Společné čtení se začíná pomalu vytrácet. Naší kampaní chceme motivovat rodiče, aby svým dětem na dobrou noc četli. Podle odborníků i pravidelná chvilka takto stráveného času se odrazí na jejich vývoji,“ vysvětluje Renata Zákravská z oddělení marketingu obchodů Albert.
Za každý nákup v hodnotě nad 200 Kč obdrží zákazníci v Albertu jeden bod. Ke startovacím dvěma bodům nasbírají nakupující dalších osm, které pak promění v libovolném obchodě Albert za knížku z nabídky. Další body navíc mohou získat za nákupy partnerských produktů, nebo při platbě kartou Visa.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
