Albert ve věrnostní kampani nabízí knížky tradičních českých pohádek

V nové věrnostní kampani obchodního řetězce Albert mají zákazníci na výběr z edice osmi tradičních českých pohádek pod společným názvem Pohádky na dobrou noc. Jde o tituly Maxipes Fík, Mikeš, Krtkova dobrodružství či Pohádky Boženy Němcové. Každá kniha z edice speciálně vytvořené pro Albert má nejmíň 160 stran. V nabídce jsou také tři encyklopedie. Kampaň je připravena ve spolupráci a Albatrosem. Startuje 5. srpna a potrvá do 22. září nebo do vyčerpání zásob.

V nové věrnostní kampani Albertu jsou knížky pohádek

V nové věrnostní kampani Albertu jsou knížky pohádek

„Společné čtení se začíná pomalu vytrácet. Naší kampaní chceme motivovat rodiče, aby svým dětem na dobrou noc četli. Podle odborníků i pravidelná chvilka takto stráveného času se odrazí na jejich vývoji,“ vysvětluje Renata Zákravská z oddělení marketingu obchodů Albert.

Za každý nákup v hodnotě nad 200 Kč obdrží zákazníci v Albertu jeden bod. Ke startovacím dvěma bodům nasbírají nakupující dalších osm, které pak promění v libovolném obchodě Albert za knížku z nabídky. Další body navíc mohou získat za nákupy partnerských produktů, nebo při platbě kartou Visa.