V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Albert ve věrnostní kampani nabízí Lego a porcelánové nádobí Thun

V poslední své letošní věrnostní kampani nabízí síť supermarketů Albert stavebnice Lego a karlovarský porcelán značky Thun. Kampaň potrvá do 7. ledna 2020.

Stavebnice Albert zařadil do nabídky už loni. „Zákazníci si tak mohou rozšířit svou loňskou sbírku o nových 13 ministavebnic Lego. Všechny stavebnice jdou navíc kombinovat a zákazníci si tak mohou vytvářet vlastní originální modely,“ říká Renata Zákravská z oddělení marketingu obchodů Albert.

Nabídka ministavebnic Lego v kampani Albertu

Nabídka ministavebnic Lego v kampani Albertu

Vedle stavebnic mohou zákazníci sbírat body i na porcelánové nádobí od české značky Thun. V nabídce je osm různých druhů nádobí, jako například zapékací mísy nebo formy na bábovky.

Body mohou lidé získat za každých 200 Kč nákupu. „Pokud zákazníci zaplatí svůj nákup kartou Visa, obdrží další bod navíc. A když kartu Visa použijí u samoobslužné pokladny, dostanou dva body navíc,“ dodává Zákravská. Za kartičku s 10 body získá zákazník slevu až 44 % na porcelánové nádobí, mini stavebnici za 19,90 Kč či hrací podložku na stavění za 49,90 Kč.