Maloobchodní řetězec Albert startuje novou věrnostní kampaň. Zákazníci v ní mohou za nasbírané body získat domácí spotřebiče značky Philips - konkrétně to jsou topinkovač, rychlovarná konvice, tyčový mixér, odšťavňovač, salátovač, smoothie mixér, multifunkční hrnec a horkovzdušná fritéza. S nasbíranými body je lze koupit s 60% slevou. Kampaň potrvá do 2. ledna příštího roku 2018.
Principem věrnostního programu Albertu je získat za každých utracených 200 Kč bod, za nasbíraných 15 bodů se pak dá pořídit jeden spotřebič. Řetězec spojil věrnostní program s vánočním obdobím a v rámci svého Nadačního fondu Albert má v plánu z každého prodaného spotřebiče věnovat 2 Kč na vánoční dárky dětem z dětských domovů.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden