Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Albert ve věrnostní kampani nabízí zavazadla Travelite a deníky Kvido

Výrobky značek Travelite a Albi v letní věrnostní kampani Albertu

Výrobky značek Travelite a Albi v letní věrnostní kampani Albertu

Řetězec Albert uvádí letní věrnostní kampaň, která umožní doplnit vybavení na cesty - do práce, na chalupu nebo do přírody. Je zaměřená na cestovní vybavení značky Travelite, respektive cestovatelské zážitkové deníky Kvido od značky Albi. Kampaň potrvá od 6. května do 28. července.

„V nabídce je několik produktů německé značky Travelite. Zákazníci si mohou vybírat z tašky přes rameno, byznysového batohu nebo cestovních kufrů pro děti i dospělé,“ přibližuje Renata Zákravská z oddělení marketingu Albertu. Cestovatelské deníky pro děti od Albi nabízí malým cestovatelům možnost plnění úkolů nebo sbírání samolepek a kreativní zápisky z každého výletu. Vybírat lze ze dvou druhů, a to pro Čechy nebo pro Moravu a Slezsko.

Za každých 200 Kč nákupu získají zákazníci u pokladny jeden bod. Tyto body si nalepí do speciální sběratelské kartičky. K prvním dvěma startovacím bodům darovaným Albertem pak stačí nasbírat dalších osm bodů. Za vyplněnou kartičku s 10 body pak zákazník získá danou slevu na vybrané produkty. Zavazadla Travelite tak lze získat se slevou až 72 %, deník až 83 %, a to s 10 nasbíranými body pak za doplatek 49,90 Kč. Jako bonus mohou zákazníci sbírat body i na set dvou sklenic na limonádu.