Obchodní řetězec Albert nasazuje od 16. ledna do 5. března (nebo do vyčerpání zásob) novou věrnostní kampaň Začněte zdravěji každý den, zaměřenou na aktivní životní styl. Láká k pohybu a zdravému jídelníčku a zákazníkům se v ní nabízí sada sportovního vybavení českého výrobce Yate, dózy na potraviny značky Trudeau a speciální balení produktů značky Nature’s Promise. Albert svou první letošní věrnostní kampaň staví na tom, že nejvíc novoročních předsevzetí se vztahuje k hubnutí a zdravému životnímu stylu.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden