Masivní kampaň amerického animovaného snímku Šmoulové přinesla supermarketům a hypermarketům Albert velký zájem dětí. Připravil kampaň, v rámci které děti sbíraly „trojrozměrné“ kartičky s postavičkami Šmoulů do speciálních alb. Těch bylo téměř 300 tisíc a jsou údajně vyprodána.
„Kartičky šmoulů nyní v České republice sbírá každé třetí dítě ve věku od 3 do 10 let,“ tvrdí Albert. Ocenil též dívku, která nedostatek merchandisingových předmětů vyřešila albem vlastní výroby.
Albert v Česku provozuje 225 supermarketů, 55 hypermarketů a 23 benzinových stanic. Týdně obslouží 3,5 milionu zákazníků.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden