Albert za body nabídne znovupoužitelné sáčky na potraviny Frusack

V letos první věrnostní kampaní má řetězec sáčky, tašky a krabice z ekologických materiálů.

Obchodní řetězec Albert startuje novou věrnostní kampaň. Ta poběží od 15. ledna do 10. března a Albert v ní nabádá k ohleduplnosti k přírodě. Nabízí v ní totiž krabičky na potraviny, tašky na svačinu, lahve na vodu, textilní ubrousky či opakovaně použitelné sáčky Frusack české výroby, na bázi kukuřičného škrobu. Všechny produkty nabízené v kampani jsou vyrobené z ekologických materiálů.

Frusack

Frusack slouží k opakovanému použití při nákupu ovoce a zeleniny

Frusack

Frusack se při výrobě vyhýbá konvenčním plastům z ropy

„Sortiment naší nové kampaně umožní zákazníkům omezit plýtvání jednorázovými obaly,“ říká Renáta Zákravská, manažerka marketingu Albertu s odpovědností za sběratelské kampaně.

Za každý nákup v hodnotě 200 Kč obdrží zákazníci v Albertu jeden bod. Když ke startovacím dvěma bodům nasbírají nakupující dalších osm, mohou je v libovolném obchodě sítě vyměnit za produkt z nabídky. Další body navíc mohou získat za nákupy partnerských produktů.

Frusack v aktuální věrnostní kampani Albertu

Ekologické produkty v aktuální věrnostní kampani Albertu

Sdílejte