Obchodní řetězec Albert startuje novou věrnostní kampaň. Ta poběží od 15. ledna do 10. března a Albert v ní nabádá k ohleduplnosti k přírodě. Nabízí v ní totiž krabičky na potraviny, tašky na svačinu, lahve na vodu, textilní ubrousky či opakovaně použitelné sáčky Frusack české výroby, na bázi kukuřičného škrobu. Všechny produkty nabízené v kampani jsou vyrobené z ekologických materiálů.

Frusack slouží k opakovanému použití při nákupu ovoce a zeleniny

Frusack se při výrobě vyhýbá konvenčním plastům z ropy
„Sortiment naší nové kampaně umožní zákazníkům omezit plýtvání jednorázovými obaly,“ říká Renáta Zákravská, manažerka marketingu Albertu s odpovědností za sběratelské kampaně.
Za každý nákup v hodnotě 200 Kč obdrží zákazníci v Albertu jeden bod. Když ke startovacím dvěma bodům nasbírají nakupující dalších osm, mohou je v libovolném obchodě sítě vyměnit za produkt z nabídky. Další body navíc mohou získat za nákupy partnerských produktů.

Ekologické produkty v aktuální věrnostní kampani Albertu

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
