Obchodní portál Aukro.cz spouští svou vánoční ATL kampaň. Prostřednictvím televizních spotů a reklamních formátů v dalších médiích v ní představuje výhody programu Aukro+ a také konkrétní produkty s garancemi pro kupující.
Kampaň je nejmasivnější v historii obchodního portálu, kromě Prahy se zaměřuje i na regiony. V médiích bude nasazená od 1. listopadu až do Vánoc.
„V programu Aukro + vystavují své zboží pouze prověření prodejci, za které rádi poskytneme zákazníkům garanci kvality, rychlého dodání, výborné ceny nebo vrácení zboží. Velkou výhodou je i nákup bez registrace, který pro některé uživatele znamenal určitou bariéru při rozhodování o nákupu,“ vysvětluje Alexandra Poláková, marketingová ředitelka holdingu Allegro Group CZ and SK, podle které se s novým programem Aukro dále posouvá do světa renomovaných obchodních portálů s nabídkou nových produktů za pevné ceny. Právě široký sortiment nového zboží za pevné ceny byl i hlavním sdělením červnové ATL kampaně, na kterou aktuální kampaň Aukra navazuje.
„Naší kampaní chceme dát o těchto změnách vědět našim stávajícím ale i novým zákazníkům. Zvolili jsme pro to velmi výrazný vizuální styl, který pro nás znamená zásadní posun v komunikaci Aukra. Do virtuální říše vánočních přání jsme zasadili tři postavy- ženu, muže a holčičku, kteří při výběru vánočních dárků využívají všechny benefity Aukra. Vznikly tak tři základní TV spoty s produktovou nabídkou pro ženy, muže a děti. Mediální mix doplní také inzerce v tisku a v outdoorových i online médiích,“ doplňuje Alexandra Poláková.
Kampaň zpracoval centrální tým marketingu Allegro Group CZ ve spolupráci s kreativní agenturou Konektor.