Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Allmedia4u zajišťuje komunikaci obuvi Humanic

Agentura Allmedia4u nově zajišťuje komunikaci pro rakouského prodejce obuvi Humanic v Česku. Značka tu má celkem 23 prodejen a své zboží prodává také přes e-shop, nabízí boty mezinárodních i vlastních značek, a to dámské, pánské i dětské. V sortimentu má i doplňky. „Pro Humanic budeme zajišťovat kontinuální produktovou i korporátní komunikaci a budeme se podílet i na samotném budování PR strategie značky v Česku,“ upřesnil Miroslav Toman, managing partner Allmedia4u.