Komunikační agentura Allmedia4u rozšířila portfolio svých klientů. Během posledních měsíců získala celkem pět nových, a to technologickou společnost Radalytica, výrobce spotřebičů Candy Hoover, dodavatele izolací Ursa, kosmetický e-shop Království TianDe a dovozce investičních amerických veteránů Toman Motors. Kromě toho se agentuře povedlo obhájit i trojici současných – Zdravotní pojišťovnu ministerstva vnitra ČR, přepravní společnost GLS Česká republika a distributora motocyklů BMW Motorrad.
Nejvíc nových klientů získala Allmedia4u v oblasti komunikace na sociálních sítích. Obsah i kampaně tvoří pro Království TianDe, Candy Hoover a značce Ursa, pro níž zajišťuje i direct mailing. Správu sociálních sítí spolu s kompletními marketingovými a poradenskými službami pro globální trh dodává Radalytice. Zdravotní pojišťovně ministerstva vnitra ČR, BMW Motorrad i GLS dál zajišťuje PR, pro GLS navíc spravuje sociální sítě.
„Rozsah našich činností se nyní pohybuje od PR a digitálních kampaní, přes správu sociálních sítí, až po direct mailing, videoprodukci či grafické služby. I proto se náš agenturní tým rozrostl na současných 42 lidí,“ přiblížil Tomáš Staněk, zakladatel a managing director agentury Allmedia4u.
Na poli digitálního marketingu se Allmedia4u víc zaměřuje na kampaně PPC, kde k současným klientům přibyl prodejce Toman Motors. „Digitální marketing poskytujeme nejen kvůli rostoucí poptávce po těchto službách, ale i z důvodu rozšíření stávající spolupráce s klienty, díky níž dochází k synergii stávajícího komunikačního mixu.“

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Souček jako ředitel ČT bude brát 289.000 Kč měsíčně, o 47.000 víc než Dvořák
