Český prodejce sportovní módy Alpine Pro otevřel svou 45. pobočku v Česku v pražském obchodním centrum Palladium. Pobočka se nachází v -1 patře a je stylizovaná do nového konceptu, který klade větší důraz na přírodní materiály. Během září otevře Alpine Pro nově zrekonstruovanou prodejnu v obchodním centru Letňany. „Do konce roku chystáme otevření poboček v Polsku a v Litvě, kde jsme zatím působili jen jako velkoobchod,“ uvedl pro Retailek Vladislav Fedoš, spoluzakladatel značky Alpine Pro. Kromě Česka působí značka fyzicky také na Slovensku.
„Palladium je jedna z posledních lokalit, kde jsme chtěli působit. Je umístěné na prestižní lokalitě v centru hlavního města a tak jsme rádi, že se nám podařilo zde prodejnu otevřít, ačkoliv to nebylo jednoduché,“ uvedl Fedoš k otevření nové prodejny. Nový koncept, kterému dominuje hlavně dřevo v podobě bedýnek a dřevěného obložení, má podle něj působit naturálním dojmem. Interiér je doplněný digitálními tabulemi, kde se promítají příběhy sportovců nebo lookbook kolekce. Alpine Pro do nového designu investovalo řádově nižší jednotky milionů korun.
Václav Fedoš založil značku Alpine Pro v roce 1998 společně se spolužákem Václavek Hrbkem. Zaměřují se na výrobu funkčního sportovního oblečení, obuvi a doplňků. Od roku 2009 je Alpine Pro partnerem Českého Olympijského týmu, pro který aktuálně vyrábí kolekci na Zimní olympijské hry 2018 v jihokorejském Pchjongčchangu. „Kolekce se aktuálně fyzicky vyrábí, logo a autory návrhů představíme během září. Na kolekci je speciální to, že se na jejím vytváření podíleli sami sportovci. Samotnou kolekci představíme během listopadu,“ doplnil spoluzakladatel značky.
Podle Vladislava Fedoše se značce v době dobrého stavu české ekonomiky daří. „Pozorujeme pozitivní trend růstu, meziročně rosteme asi o 10 %. Náš obrat bude na konci roku atakovat jednu miliardu,“ řekl Retailku Fedoš.