Český budovatel datových center Altron představil své nové logo. Stejně jako původní identitu je vytvořilo Studio Najbrt. Změna firemní tváře souvisí podle zástupců Altronu s novou strategií a portfoliem. Nové logo nahrazuje to původní po sedmi letech.
„Zjednodušení našeho loga podporuje aktuální trendy a inovační přístup. Nová firemní identita reflektuje náš aktivní postoj k novým technologiím, například v oblasti řízení cloudu, internetu věcí nebo řešení pro datová centra,“ tvrdí Milivoj Uzelac, zakladatel společnosti a předseda dozorčí rady Altronu.
„Díky dlouhodobé spolupráci se studiem Najbrt, které je autorem předchozích i současné verze vizuálu, se podařilo vymyslet pojetí, které pomůže Altronu v dalším rozvoji,“ doufá marketingový ředitel firmy Jan Rezek.
Přechod k nové firemní identitě a logu bude postupný a rozložený do celého roku. V současnosti se lze setkat s novým logem například na webových stránkách Altronu a v dalších komunikačních kanálech.