Český internetový prodejce oblečení a obuvi Zoot se spojuje s tuzemskou jedničkou e-commerce Alza.cz. „Chceme oslovit zákazníky i mimo tradiční módní segment,“ přibližuje ředitel Zootu Milan Polák. Zoot dá na Alzu zhruba 30.000 položek ze svého sortimentu, nabídka má přitom tvořit základ šatníku. Nejprve tedy půjde o trička, kalhoty, džíny nebo bundy, a to značek jako Vero Moda, Only, Jack & Jones nebo privátní značky Zoot. Další kousky a značky budou postupně přibývat.
„Letošní pandemická situace značně pomáhá k růstu e-commerce. Po spuštění našeho marketplace a neustálém rozšiřování partnerských výdejen je to další způsob, jak se dostat k novým zákazníkům i mimo Zoot. Obzvláště v předvánočním období může většina nakupujících snadno pořídit veškeré dárky na jednom místě,“ popisuje hlavní výhodu spolupráce Polák ze Zootu. Partnerská síť výdejen Zootu narostla od loňského podzimu na momentálních 130 poboček.
„Módní zboží je další velkou kategorií, kterou můžeme nabízet díky našemu partnerskému programu Alza Dropshipment,“ uvedl místopředseda představenstva Petr Bena. „V rámci dropshipmentu vystupuje jako prodejce Alza, ta tak poskytuje i svůj poprodejní servis nebo služby call centra,“ doplňuje.
Alza.cz významně urychlila rozšiřování partnerského prodeje letos na jaře, kdy chtěla vyjít vstříc obchodníkům, které postihlo uzavření kamenných provozoven. Noví dodavatelé a partneři přibývají také na základě spolupráce s platformou Shoptet, která jim umožňuje, aby se na systém Alzy snadno napojili pomocí doplňku Alza Expando. Celkově se tak tržby v rámci dropshipmentu v meziročním srovnání už ztrojnásobily.
Konkrétně segment módy Alza.cz plní prozatím ve spolupráci s jedním velkým partnerem, který dokáže pokrýt velkou část sortimentu. Uvedla ale, že vzhledem k velikosti segmentu počítá s tím, že další dodavatelé módy budou postupně přibývat. Aktuálně je oblečení možné objednávat s pohodlným doručením na adresu. Postupně se - jako u dalších kategorií - možnosti rozšíří také na objednání s vyzvednutím na pobočkách či výdejnách Zásilkovny.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
