V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Alza.cz otvírá svou první speciální prodejnu jenom s mobily

Prodejna Alzy na pražském Andělu

Prodejna Alzy na pražském Andělu

Inovovaný interiér prodejny Alzy na pražském Andělu

Inovovaný interiér prodejny Alzy na pražském Andělu

Inovovaný interiér prodejny Alzy na pražském Andělu

Inovovaný interiér prodejny Alzy na pražském Andělu

Největší český e-shop Alza.cz otvírá v pátek 29. března v Praze svůj první showroom zaměřený výhradně na mobilní telefony a příslušenství. V nově zrekonstruované a rozšířené prodejně na Andělu vystaví až 150 modelů, skladem a k okamžitému odběru budou navíc všechny dostupné barevné i paměťové varianty. Zahájení provozu inovované pobočky budou v den otevření provázet až 50% slevy na vybrané přístroje zakoupené v místě.

Nová mobilní speciálka vznikla přestavbou stávající pobočky ve Štefánikově ulici na Praze 5, která patří mezi nejfrekventovanější kamenné prodejny e-shopu. Přesunem dosavadních skladových prostor do suterénu a rozšířením prodejní plochy získala Alza pro svůj showroom celkem 400 metrů čtverečních na jednom z nejlukrativnějších míst v republice.

Zákazník si tam může prohlédnout a vyzkoušet stovky různých přístrojů od zavedených i nastupujících značek včetně příslušenství. Co se nevejde přímo do designových vitrín, bude k dispozici na lokálním skladu. Cílem je nabídnout zákazníkům největší skladovou zásobu mobilů v Praze. Po pilotním provozu firma počítá s rozšířením tohoto typu prodejen i do dalších měst mimo Česko, zvažuje se Bratislava.

Showroom bude i přes svou specializaci dál fungovat jako jakákoliv jiná pobočka Alzy s možností objednání a vyzvednutí veškerého zboží z e-shopu (s výjimkou XXL produktů). Skladová zásoba se zároveň rozšíří až na 3.500 artiklů.

Kategorie mobilních telefonů se v Alze dlouhodobě drží na špičce prodejnosti, největší zájem je přitom o přední hráče na trhu – značky Apple, Samsung, Huawei, Honor a Xiaomi. Každá z nich proto v nových prostorech dostane svou vlastní vitrínu. Na speciálních stolcích dostanou prostor novinky a časem i produkty privátní značky Alza Power, tedy rychlonabíječky, kabely, powerbanky. Zákazníci si budou moci také poprvé přímo v prodejně vyzkoušet a zakoupit bazarové zboží skladem.