Amazing Places dostanou svůj magazín Amazing

Časopis o 170 stranách má vycházet každé čtvrtletí, šéfredaktorkou bude Kateřina Černá.

Titulní strana chystaného prvního vydání magazínu Amazing

Titulní strana chystaného prvního vydání magazínu Amazing

Provozovatel projektu Amazing Places, který na webu a na sociálních sítích upozorňuje na vybrané ubytovací kapacity, přijde na trh s tištěným magazínem Amazing„Úvodní slova prvního čísla magazínu Amazing dokonale vystihují celý kontext, zpracování i poselství, které bychom rádi nabídli nejen našim stávajícím příznivcům. Otevíráme cestu nové inspiraci v tradičnějším pojetí – chceme lidem ukázat amazing prostor, který nabízí a spoluutváří každá strana našeho magazínu,“ uvádí Petr Kotík, zakladatel Amazing Places a vydavatel nově vzniknuvšího tištěného periodika.

To vstoupí do distribuce 25. května a bude mít 170 stran. Vycházet má pravidelně jednou za čtvrt roku, periodicitou odkazuje na jednotlivá roční období. Náklad prvního čísla je 5.000 kusů, prodejní cena za výtisk bude 200 Kč. Vydavatel plánuje dostat se do roka na náklad minimálně 15.000 kusů a etablovat se jako alternativa k dnešním lifestylovým titulům na trhu a vytvořit časopis nezávislý na velkých mediálních domech včetně nízkého procenta komerční reklamy.

Tomu odpovídá i obchodní model prvního čísla, v němž je fotostory společnosti Mercedes-Benz Česká republika koncipována jako cestovatelský zážitek s modelem Marco Polo Horizon Veroniky Hong, zástupkyně šéfredaktorky magazínu. Celkově obsah vzniká pod vedením šéfredaktorky Kateřiny Černé. Za grafickou podobou magazínu stojí autor vizuálu Jan Kolář a art directorka Karin Zadrick, fotografií se chopila rovněž Zadrick společně s Janem Fauknerem a Ondřejem Košíkem.

Veronika Hong ve fotostory s Mercedesem

Veronika Hong ve fotostory s Mercedesem

„V pravidelných rubrikách jako například Amazing tandem, Amazing food, Seet map, Amazing desing a Green way budeme pravidelně přinášet příběhy a rozhovory s osobnostmi, které posouvají hranice svých oborů a obohacují nás svou energií a vizionářským přístupem,“ uvedla šéfredaktorka Černá.

Potenciální čtenáře Amazing oslovuje pomocí online kampaně, která je postavena na vlastních profilech magazínu na sociálních sítích Instagram a Facebook a spolupráce s influencery, kteří se objevují v prvním čísle. Jsou to manželé Veronika a Biser Arichtev, Ester Geislerová či Dominik Feri. Současně běží podpora na portálu HitHit, kde je možné prostřednictvím předplatného podpořit magazín i pro další vydání. V běžném prodeji bude ke koupi v síti trafik Relay a ve vybraných kavárnách či knihkupectvích.