Americký gigant Amazon v Česku končí s provozem reklamačního centra

Americký internetový prodejce Amazon končí v Česku s provozováním centra reklamací v Dobrovízi, dál se hodlá soustředit hlavně na aktivity tamějšího centra pro distribuci. Reklamace mají místo českého centra od května řešit ostatní reklamační centra v Evropě. „V Amazonu se pravidelně napříč naší společností díváme na to, zda jsou naše provozy nastaveny, abychom mohli co nejlépe uspokojovat požadavky zákazníků. Rozhodli jsme se, že v České republice se plně zaměříme na provozování distribučních služeb v našem vysoce moderním logistickém centru v Dobrovízi,“ uvedla firma ve vyjádřená pro média.

Podle Amazonu nebude uzavření centra reklamací znamenat propouštění zaměstnanců. „Důsledkem tohoto kroku nebude žádné propouštění. Postupně přesuneme všechny zaměstnance z centra vráceného zboží do distribučního centra,“ sdělilo vedení největšího globálního e-shopu.

Amazon uvádí, že v Česku otevře do konce letoška 500 nových míst, celkem tady tak bude mít 5.000 stálých pracovních pozic. „Vytvořili jsme zde více než 4.500 stálých pracovních míst v našich logistických centrech v Dobrovízi a v korporátní kanceláři v Praze-Dejvicích a ve vytváření nových pracovních míst plánujeme pokračovat,“ uvedl Amazon, který je s investicemi v Česku „velmi spokojen“.