V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

AMC začíná prodávat reklamu, přes Atmedia

Seriál AMC Fear the walking dead

Hitem AMC je seriál Fear The Walking Dead

Placená televizní stanice zaměřená na filmy a seriály AMC zahájila od 1. dubna prodej reklamy ve svém vysílání. Rozšiřuje tak portfolio příjmů, které dosud stojí za poplatcích od operátorů kabelových a satelitncíh sítí, kde je umístěna.

Logo televize AMC

Logo televize AMC

Obchodně bude stanici zastupovat prodejce reklamy Atmedia. Tato firma už od sklonku loňska opět prodává reklamu na ostatních pěti stanicích skupiny AMC Networks International, konkrétně Film+, Minimax, Spektrum, Sport 1 a Sport 2, které krátce zastupovala televize Nova. Stanici AMC zařadí Atmedia do svých balíčků Atmax, Atadults a Atchoice.

Samotná stanice AMC zároveň od dubna vstoupí do projektu elektronického měření sledovanosti televize. Nejsilnější diváckou skupinou AMC v Česku jsou muži nad 40 let. Hity stanice jsou seriály Fear The Walking Dead či Breaking Bad.