Amden tvoří marketingovou strategii pro Austrotherm CZ

Agentura pomůže společnosti DCD Ideal prosadit na českém trhu značku nového majitele.

Vizuál od Amdenu pro Austrotherm

Vizuál od Amdenu pro Austrotherm CZ

Pražská marketingová agentura Amden získala ve výběrovém řízení nového klienta. Společnost DCD Ideal, přední výrobce a dodavatel tepelných izolací, prochází významnou změnou, k jejímuž završení dojde na přelomu roku. Stává se členem silné mezinárodní skupiny Austrotherm, která vyrábí izolační materiály od roku 1953. Úkolem agentury je představit novou značku zákazníkům i české veřejnosti. Prvním krokem bude vystavět účinnou brandovou kampaň a online marketing.

„Samotný vstup na trh je často nejdůležitějším momentem v historii nové značky. Nepodcenit strategickou přípravu, zmapovat trh a postoje zákazníků a na tomto základě postavit kampaň. Tímto komplexním přístupem jsme získali našeho klienta,“ říká Veronika Svobodová, strategist Amdenu, k plánu prosadit novou značku na českém trhu.