Betonpres, český výrobce betonové střešní krytiny, má novou marketingovou strategii a na ni navazující kampaň. Oboje pro jihočeskou rodinnou firmu vytvořila pražská agentura Amden. Možnost vytvořit marketingovou strategii a realizovat kampaň dostala agentura poté, co svým návrhem zaujala vedení Betonpresu v loňském výběrovém řízení.
Kampaň si klade za cíl představit značku, upozornit na specifickou pozici české rodinné firmy na trhu se stavebninami a komunikovat klíčové firemní hodnoty. Na brandovou kampaň firmy s kohoutem ve znaku mohou lidé narazit offline i online. Třeba na billboardech ve vybraných regionech, v rádiu nebo ve vyhledávačích i na sociálních sítích.
„Marketingová strategie je základní stavební prvek marketingu firem. Aby byla správně nastavena, je předpokladem dobrá znalost marketingových a obchodních cílů zadavatele, cílových skupin zákazníků a jejich potřeb,“ říká Petra Elmerová, ředitelka Amdenu. V případě Betonpresu, jež obchoduje v modelu B2B, jsou to pokrývači a specializované stavební firmy. Pro potřeby budování povědomí o značce jsou to však také koncoví zákazníci, kteří jsou ve skutečnosti decision makery v nákupním procesu.
Přípravu strategie agentura začala sérií zjišťování a ověřování customer insights formou workshopů a focus groups. Na základě zjištěných dat vytvořila komunikační sdělení a kreativní vizuály a vše zasadila do plánu celoroční kampaně napříč celým mediálním spektrem.

Web motivačního programu Kohoutovy zlaťáky
Sadu komunikačních taktik a nástrojů doplňuje ve strategii motivační program Kohoutovy zlaťáky. Cílí na pokrývače a stavební firmy, které střešní krytinu nakupují v obchodech se stavebninami po celém Česku. Program podporuje dlouhodobý vztah mezi zákazníky a značkou. Jeho součástí je web, systém bodů (zlaťáků) a odměn i pravidelná komunikace.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit
