Polský vydavatel modelářských časopisů a výrobce hraček Amercom si v mezinárodním výběrovém řízení na mediální agenturu pro polský, maďarský, český a slovenský trh zvolil agenturu Starcom, která je členem skupiny Starcom Mediavest Group. Médiáři to potvrdila ředitelka českého zastoupení Starcom Mediavest Martina Říhová. Byznys bude podle ní řízen z Polska, česká agentura proto bude jednat o případných komunikačních a mediálních aktivitách s polským klientem. První kampaň má začít ještě do konce srpna (před začátkem školního roku) a poběží do prosince. Jejím hlavním nosičem má být televizní reklama, firma ale zatím neodhalila, o jaký produkt půjde.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden