Americký e-commerce prodejce Amazon spouští pro český trh web Amazon.de v českém jazyce. Přeložené jsou řádově názvy milionů produktů, což je však malá část z celkového obsahu, kde jsou stovky milionů výrobků. Do budoucna se má počet přeložených názvů zvyšovat. Přeložené jsou i některé sekce, například Můj účet. Dále funguje česká navigace, český zákaznický servis s emailovou a telefonickou podporou, objednávky a zásilky zboží v češtině. Další funkce v lokálním jazyce mají podle Amazonu postupně přibývat.
Do Česka také Amazon nabízí dopravu nad 39 eur (tedy zhruba 1.000 Kč) zdarma. Jinak se částka za dopravu odvíjí od požadované doby dodání - tedy od čtyř do osmi dní za 7,50 euro (kolem 180 Kč), v případě dodání od dvou do čtyř dnů za 8 euro (cc 205 Kč), do dalšího pracovního dne to je 11 euro (asi 282 Kč). V obou posledních případech si zákazník připlatí za váhu balíku. Jednotlivé položky nákupního koše se zobrazují v eurech, finální částka a platba je v korunách.
„Tento krok nás opět o krok přiblížil k naší vizi – umožnit zákazníkům nakupovat cokoliv potřebují bez jakýchkoliv bariér na kterékoliv z našich evropských stránek,“ uvedl Ralf Kleber, Country Manager Amazon.de. Kromě češtiny je web Amazonu překládán do němčiny, polštiny, turečtiny, a holandštiny. Existuje také španělská verze webu.
Překlad webu umožní prodejcům z obou zemí snadněji prodávat na místních trzích. Od letošního června Amazon kromě toho poskytuje českým malým a středním prodejcům ve svém marketplace možnost připojit se skrze program Fulfillment by Amazon do platformy Seller Central. Službu pro prodejce přeložil do češtiny.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
