Na pozici account manager nastoupila do PR agentury AMI Communications Lenka Černohousová, která se dosud osm let v mediálním domě Burda věnovala lifestylovým časopisům a s nimi spojenými projekty. V agentuře společně se svým týmem pečuje o klienty ze segmentu consumer marketing, na starosti má například L’Oréal, a zároveň je zodpovědná za rozšíření portfolia klientů. Absolvovala Školu mezinárodních a veřejných vztahů Praha se zaměřením na mediální komunikaci a PR.
Zároveň v agenturním týmu nápojů a gastro povýšila na pozici account manager Monika Rohlenová. Ta v AMI začínala prací pro Plzeňský Prazdroj a Karlovarské minerální vody (nově Mattoni 1873), klienta, pro nějž agentura dělá od roku 2014. Pro něj teď zajišťuje především PR pro kulturní projekty a CSR a koordinuje kampaň s celospolečenským přesahem. Podílela se též na korporátních tématech Jan Becher Pernod Ricard, kampaních pro Ballantine’s a pečovala o klienta Sodexo.