Agentura AMI Digital přivítala čtveřici nových tváří. „Další rozšíření našeho týmu bylo reakcí na poptávku ze strany stávajících i nových klientů v oblasti sociálních médií,“ vysvětluje Vladan Crha, managing director AMI Digital. „Cílem bylo také posílení expertízy a schopnosti dodávat kreativní a efektivní digitální řešení. Noví členové do týmu přinášejí odborné znalosti v oblasti digitálního marketingu, designu a technologií.“
Novým lídrem týmu Brand Voice, který na sociálních sítích zajišťuje klientům community mamagement, je Yasmina Sincova na pozici community manager. Sincova vystudovala filmový obor na Emerson College v USA a poté působila v České televizi, Unit + Sofa a Stillking Films.
Tým pro social media rozšířil František Majer, který v agentuře nově pracuje jako social media manager a má na starosti zejména klienty z oblasti rychloobrátkového zboží a financí. Majer se v minulosti podílel na kampani McCafé Stories ve spolupráci s agenturou DDB a na obsahu pro renomované značky jako Redbull.
Manažerkou pro digitální PR se stala Kateřina Fortelková, která do AMI Digital přišla ze softwarové společnosti Xitee. Je zodpovědná zejména za komunikaci a projekty ve zdravotnictví. Novým digitálním kreativcem je Yuliya Pareniuk, která má na starosti tvorbu kreativních konceptů, grafiky a videí. Yuliya dříve pracovala v IT firmě, která vytvářela metaverzum.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
