Komunikaci nápojových značek Staropramen, Cool a Ostravar z portfolia Pivovarů Staropramen na sociálních sítích od ledna zajišťuje agentura AMI Digital, na základě vítězství v prosincovém tendru. O tři značky se stará tým pod vedením Kateřiny Marešové, strategy directorky AMI Digital. Agentura zajišťuje veškeré aktivity na sociálních sítích Facebook, Instagram a YouTube, a to od správy, přes community management, spolupráci s influencery až po adaptaci hlavních kampaní pro online prostředí. Každá značka přitom pracuje s odlišnou komunikační strategií.
„Za poslední rok se proměnil život většiny z nás. Hospody a restaurace zůstávají v důsledku opatření uzavřené. O to víc je potřeba s příznivci našich piv efektivně komunikovat prostřednictvím sociálních sítí. Cílem nové spolupráce s AMI Digital by měla být silná a originální komunikace, podle které bude každá naše pivní značka na sociálních sítích snadno rozpoznatelná,“ uvedla Karolína Janouchová, junior brand manager Pivovarů Staropramen ze skupiny Molson Coors.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí
