AMI Digital vyhrála Staropramen, Cool a Ostravar

Agentura vyhrála v tendru na správu značek na sítích Facebook, Instagram a YouTube.

Komunikaci nápojových značek Staropramen, Cool a Ostravar z portfolia Pivovarů Staropramen na sociálních sítích od ledna zajišťuje agentura AMI Digital, na základě vítězství v prosincovém tendru. O tři značky se stará tým pod vedením Kateřiny Marešové, strategy directorky AMI Digital. Agentura zajišťuje veškeré aktivity na sociálních sítích Facebook, Instagram a YouTube, a to od správy, přes community management, spolupráci s influencery až po adaptaci hlavních kampaní pro online prostředí. Každá značka přitom pracuje s odlišnou komunikační strategií.

„Za poslední rok se proměnil život většiny z nás. Hospody a restaurace zůstávají v důsledku opatření uzavřené. O to víc je potřeba s příznivci našich piv efektivně komunikovat prostřednictvím sociálních sítí. Cílem nové spolupráce s AMI Digital by měla být silná a originální komunikace, podle které bude každá naše pivní značka na sociálních sítích snadno rozpoznatelná,“ uvedla Karolína Janouchová, junior brand manager Pivovarů Staropramen ze skupiny Molson Coors.