Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

AMI má pomoci změnit reputaci Providentu

Provident Financial

Provident Financial je druhým největším poskytovatelem nebankovních půjček v Česku

Na vytváření mediálního i klientského obrazu druhého největšího tuzemského poskytovatele nebankovních půjček Provident Financial se od ledna podílí PR agentura AMI Communications. Kromě běžných PR aktivit se zaměří na objasnění fungování společnosti a jejích produktů či na představení zaměstnanců i klientů firmy. Prostřednictvím PR mí pomáhat zejména s reputací firmy u veřejnosti a médií.

„Obraz Providentu je v důsledku neinformovanosti o jeho praktickém fungování zkreslený. Nezákaznická veřejnost nerozumí, kdo Provident je, co nabízí, komu a proč. Přitom 72 % klientů Providentu se k němu vrací kvůli spokojenosti s lidským jednáním a blízkému vztahu s obchodními zástupci společnosti. Společně budeme vysvětlovat zásadní rozdíl mezi bankovními a nebankovními institucemi vzhledem k odlišnému typu zákazníků a jejich potřebám,“ prohlásila manažerka AMI Tereza Skácalová.