Český startup Bene Meat Technologies zaměřený na vývoj technologie k výrobě kultivovaného masa, se rozhodl představit výsledky svého výzkumu veřejnosti. Pomáhá mu v tom komunikační agentura AMI Communications, která zajistila mediální launch projektu a pravidelně informuje o dosažených pokrocích vědeckého týmu.
Cílem komunikace je rozšířit povědomí laické i odborné veřejnosti o problematice kultivovaného masa, jeho potřebnosti a perspektivách. AMI Communications komunikací rozšiřuje i povědomí o výjimečnosti českých vědců, jež mají na poli biotechnologií silnou základnu a úspěšnou historii.
„Bene Meat Technologies se svým výzkumem postavil po bok silných světových startupů s obrovskými investicemi zápolících o to, kdo jako první vyvine technologii k výrobě kultivovaného masa ve velkém měřítku a za spotřebitelsky akceptovatelnou cenu. Pomáháme startupu předvést, že čeští vědci mají srovnatelné šance uspět, a ukázat veřejnosti, že jsou v Česku lidé, kteří svými vědomostmi a zaujetím dokáží pozitivně inspirovat a vést,“ uvedl Milan Hejl, managing partner AMI Communications.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Daniela Chovancová přešla z Alzy do Kiwi.com

Regionální obchod A 11 řídí Fajtl, ředitelkou redakcí a obsahu je Štanglová
