Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

AMI pomůže s PR Obchodnímu centru Šestka

Obchodní centrum Šestka

Obchodní centrum Šestka

Novou PR agenturou Obchodního centra Šestka se stala AMI Communications. Vystřídala dosavadního dodavatele, agenturu Community. AMI s takovým klientem z retailu nedělá poprvé, pracovala například pro Centrum Chodov (dnes Westfield). „Obchodní sektor se považuje z hlediska PR za jeden z nejpřitažlivějších,“ podotkl Andrej Bosanac, account director AMI Communications, který bude mít za agenturu práci s klientem na starost.

Šestka, obchodní centrum v pražské Ruzyni, za loňský rok 2019 meziročně zvýšila návštěvnost o 20 %. Dvouciferně stouply také její tržby. Obsazenost dosahuje 95 %, když loni přibylo 20 nových obchodů, služeb a restaurací a kapacita foodcourtu se rozšířila na dvojnásobek. „Velkou novinkou je také prosincové spuštění nájezdové rampy, která teď zákazníky mnohem rychleji a komfortněji dovede na střechu i do krytého parkingu,“ doplňuje Michaela Němcová, ředitelka centra.

Obchodní centrum Šestka zhruba před rokem změnilo majitele. Od ledna 2018 centrum vlastní Roman Pilíšek se společníky. Předchozím vlastníkem byla od podzimu 2016 skupina Pale Fire Capital společně s Wood & Company.