Prezident Miloš Zeman by si „velice přál“ personální změny v České televizi. Řekl to v televizi Barrandov, bez upřesnění, koho by se měly týkat. Připomněl, že takové změny nemůže dělat prezident, ale mohou je spustit poslanci, když dvakrát zamítnou výroční zprávu o hospodaření České televize. „Tak uvidíme, jestli to udělají,“ pověděla hlava státu.

AMI povýšila Favarovou a Štočkovou

Dana Favarová a Šárka Štočková se staly novými account manažerkami AMI.

PR agentura AMI Communications povýšila začátkem roku dvě členky svého týmu, který pečuje o průmyslové klienty. Novými account manažerkami agentury se tak staly Dana Favarová a Šárka Štočková.

Dana Favarová

Dana Favarová

Favarová zahájila svou kariéru v agentuře MediaTrust Communications. V minulosti měla na starosti také komunikaci zahraničních projektů společnosti Jufa a pracovala v komunikačním oddělení United Colors of Benetton. Do AMI Communications nastoupila v roce 2012, a to do týmu průmyslu, kde se nyní stará o klienty CS Cargo, ČEZ Futur/E/Motion, ArcelorMittal Ostrava a Škoda Transportation.

Šárka Štočková

Šárka Štočková

Štočková začínala jako redaktorka zpravodajského webu Lidovky.cz, kde měla na starosti domácí a ekonomická témata. V oboru public relations se pohybuje od roku 2012. Před AMI pracovala v PR agentuře Pram Consulting. Do AMI nastoupila v roce 2015 a má na starost průmyslové klienty, mezi něž patří ČEZ, Zetor Tractors, Latecoere, Round Hill Capital nebo Skanska.