Newsletter, o který si tolik píšete, se vrátil do pravidelného rytmu, zase chodí denně ráno v šest.

Amway pokračuje s agenturou Pepr Consulting

Agentura Pepr Consulting zvítězila ve výběrovém řízení, kterého se účastnilo celkem pět agentur, a dál bude poskytovat PR služby prodejci Amway. Naváže tak na dosavadní čtyřletou spolupráci. Úkolem agentury bude především posílit korporátní a produktovou komunikaci. Manažerem PR a marketingu Amway je v Česku Filip Moravec.

Vzhledem k charakteru obchodního modelu je klíčové oslovit především mladou generaci zákazníků. „Hodláme se soustředit zejména na komunikaci produktových novinek kosmetické řady Artistry a také výživových doplňků Nutrilite. Jedním z kroků proto bude posílení spolupráce s vybranými influencery z řad sportovců,“ uvádí managing director Pepr Consulting Petr Engliš.

Amway si letos připomíná 25 let na českém trhu a zároveň už posedmé v řadě vede celosvětový žebříček přímého prodeje. Její loňský obrat činil 8,8 miliard dolarů. V Česku a na Slovensku šlo o necelou půl miliardu korun, firma zde vykazuje stabilní růst.