Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Výběr PIAF: Andes Teletransporter & Friend Recovery

Senzace – hlavně pro muže! Vynález jménem Teletransporter, který posbíral vloni řadu kreativních cen včetně Grand Prix v Cannes, se dočkal pokračování. Pro InBev, a jeho argentinskou pivní značku Andes, vytvořila agentura Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi opět ve městě Mendoza v podhůří And další technologickou hračku vhodnou pro bar a hospodu – tentokrát pod názvem “Andes Friend Recovery”.

Speciálně vytvořeného robota vybavil Andes telekonferenčním systémem. Po přihlášení se do systému na webu a kalibraci webkamery se na jeho tvář promítne vaše a můžete se naživo bavit s přáteli v hospodě. A není to jen statická figurína. Může nejen držet lahev piva – ale dokonce otočit hlavou. Zároveň se můžete bavit a rozhlížet se po klubu a přitom trávit čas v klidu domova s vaší partnerkou.

Není to sice ono, ale alespoň se potkáte s přáteli. Ocení i rodiny s dětmi. Několik těchto “robotů” se objevilo v největších barech města Mendoza (má zhruba milion obyvatel). Agentura tvrdí, že se tak podařilo zachránit tisíce přátelství.

Heslem zvukotěsné komory Teletransporter bylo “proč lhát, když se můžete teleportovat”. Díky volitelným zvukovým kulisám pomáhala mužům přesvědčit do telefonu své partnerky, proč nejsou s nimi, ale na pivu s kamarády. Místo reklamy tedy vznikl produkt spojený se značkou, který je tak dobrý, že ho začaly užívat i ženy.