
Andrea Dietlová
Do týmu marketingu online supermarketu Rohlik.cz nastupuje Andrea Dietlová jako head of brand & communication. Bude zastřešovat brand marketing pro český Rohlík. Na pozici střídá Kristýnu Rakovskou, která z Rohlíku odešla. Dietlová bude mít na starosti hlavně komunikaci témat směrem ke spotřebitelům a nastavování dlouhodobých marketingových strategií. Obchodu a marketingu se věnuje 20 let, v minulosti pracovala pro značky Nike, Tesco a Bioderma. Má Ekonomickou univerzitu v Bratislavě.

Spoluzakladatel po 21 letech prodává
Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Předplatitelská platforma rebranduje
Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Odchází i Amila Hrustič
Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou

Radní schválili pracovní smlouvu