Prezident Miloš Zeman by si „velice přál“ personální změny v České televizi. Řekl to v televizi Barrandov, bez upřesnění, koho by se měly týkat. Připomněl, že takové změny nemůže dělat prezident, ale mohou je spustit poslanci, když dvakrát zamítnou výroční zprávu o hospodaření České televize. „Tak uvidíme, jestli to udělají,“ pověděla hlava státu.

Andrej Štuk jako šéf Mark BBDO končí, nahradí ho Milena Mešanović

Novou generální ředitelkou reklamní agentury Mark BBDO se stala Milena Mešanović, od dubna šéfka jejího klientského servisu. V této funkci ji nahradí Jana Valenčíková, současná account manažerka. Kreativním ředitelem zůstává Jan Holeček. Dosavadní šéf Andrej Štuk se chce dál věnovat svému cestování a dokumentům, v agentuře zůstane jen jako konzultant.

Mešanović zahájila svou kariéru v DDB v Praze, po navrátu do Srbska vedla po letech v Ogilvy & Mather lokální reklamní agenturu Kitchen. Čtyři rok nato začala šéfovat prodeji novin v koncernu Politika Newspaper and Magazines.