Novou generální ředitelkou reklamní agentury Mark BBDO se stala Milena Mešanović, od dubna šéfka jejího klientského servisu. V této funkci ji nahradí Jana Valenčíková, současná account manažerka. Kreativním ředitelem zůstává Jan Holeček. Dosavadní šéf Andrej Štuk se chce dál věnovat svému cestování a dokumentům, v agentuře zůstane jen jako konzultant.
Mešanović zahájila svou kariéru v DDB v Praze, po navrátu do Srbska vedla po letech v Ogilvy & Mather lokální reklamní agenturu Kitchen. Čtyři rok nato začala šéfovat prodeji novin v koncernu Politika Newspaper and Magazines.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval