Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Anglicky psaný týdeník E15 weekly chce oslovit čtenáře zrušeného Czech Business Weekly

Titulní strana prvního vydání E15 Weekly z 11. listopadu 2013

Titulní strana prvního vydání E15 Weekly z 11. listopadu 2013

Vydavatelství Mladá fronta začala v pondělí 11. listopadu vydávat anglicky psaný týdeník E15 Weekly, výběr z deníku E15 a týdeníku Euro. Časopis má 24 strana a formát i layout stejný jako deník E15. Vede ho Igor Záruba, editorem je Daniel Deyl.

Jak Záruba píše v úvodníku prvního čísla, titul má zaplnit niku, kterou na trhu nechal Czech Business Weekly vydavatelství Stanford, zrušený v květnu 2010. Pustit se do takového projektu podle Záruby umožnila nedávná koupě Eura a završené spojení ekonomických titulů Mladé fronty do jedné redakce.

E15 Weekly cílí na komunitu anglicky mluvících byznysmenů, profesionálů a návštěvníků. Týdeník se zároveň zaměřuje na čtenáře ve věku 25 až 55 let z velkých měst, stojí 24 Kč, respektive 1 euro.