Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

Angry Birds v nadživotní velikosti se ukáží i v Česku, v kampani T-Mobile

„Ptáci byli až metr velcí. Vystřelovaly je vzduchové kanóny,“ popsal „ptákoviny“ Martin Jaroš.

Celosvětově oblíbenou online hru Angry Birds využije ve své mezinárodní kampani telekomunikační operátor T-Mobile. Na svém osobním blogu o tom píše Martin Jaroš, šéf marketingové komunikace české pobočky T-Mobile.

„Bude to mezinárodní kampaň, která poběží asi v 8 zemích,“ napsal Jaroš. Natáčelo se v Barceloně, Česko při tom mělo vůdčí roli, herní postavičky vznikly v „nadživotní velikosti“, hřiště zabralo náměstí.

Ve hře jde o to, vystřelit prakem postavičku ptáka, aby sestřelila cíl v podobě kulatých obličejů jiných kreatur. Oblíbená je na iPhonech či iPadech, kde se ovládá tahem prstu, nedávno vznikla třeba aplikace pro prohlížeč Google Chrome. V reklamě T-Mobile se to bude odehrávat v reálu.

„Ptáci byli asi 80 čísel až metr velcí a zatraceně těžcí. Vystřelovaly je vzduchové kanóny,“ popisuje Martin Jaroš. Zveřejnil také následující upoutávku.