
Anna Wintour. Foto: Profimedia.cz
Pozice Anny Wintour, dlouhou dobu jedné z nejvlivnějších šéfredaktorek ve světě časopisů, má teď být ještě silnější. Vydavatelství Condé Nast ji v rámci plánu, který počítá se sjednocením mezinárodních a amerických aktivit, jmenovala první globální vedoucí obsahu. Wintour je od roku 1988 šéfredaktorkou americké verze časopisu Vogue, který patří právě Condé Nast, a je považována za jednu z nejvlivnějších postav módního průmyslu. Díky nové funkci bude mít dohled nad všemi značkami Condé Nast po celém světě a také nad všemi 25 světovými vydáními časopisu Vogue. Výjimkou bude jen týdeník The New Yorker. Mezi značky Condé Nast patří mimo jiné také GQ, Glamour, Vanity Fair či Bon Appétit.
Anna Wintour je od roku 2019 v Condé Nast poradkyní pro globální obsah. Byla inspirací k postavě, kterou ve filmu Ďábel nosí Pradu z roku 2006 ztvárnila Meryl Streep.
Letošní rok byl pro Condé Nast náročný. Firma musela propouštět a urovnat nepokoje mezi zaměstnanci kvůli rasovým otázkám. Podle kritiků Anna Wintour přispěla ve firmě k atmosféře, ve které byli zaměstnanci černé pleti odsouváni na druhou kolej. Wintour ve svém prohlášení v červnu uvedla, že přebírá zodpovědnost za selhání při povyšování zaměstnanců černé pleti, a slíbila zlepšení situace.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí
