Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

Aperol má bar na lodi u náplavky a zase letní kino

Značka alkoholu od Rémy Cointreau se v létě bude opět propagovat v Praze při Vltavě.

Marketingový koncept Porto Aperol

Marketingový koncept Porto Aperol

České zastoupení distributora alkoholu Rémy Cointreau připravilo pro letní propagaci značky Aperol bar na lodi Visla od Pražské paroplavební společnosti. Plavidlo je obarvené oranžově a zakotvilo u pražské náplavky, v poslední době populárním místu konzumace pití a zábavy. Projekt nese název Porto Aperol, oficiálně otevírá v pátek 26. června a je součástí konceptu „drinku po práci“, který letos značka v Česku uvedla po vzoru italského „aperitivo moment“.

Od baru na lodi si kromě tržeb z drinků (Aperol Spritz bude stát 75 Kč) slibuje, že při řece osloví až půl milionu lidí. O realizaci se stará agentura Šafy Production, koncept připravila agentura Starlink. Za Rémy na projektu pracovala brand manažerka Aperolu Eva Zakálová.

Letní kino Aperol v pražských Žlutých lázních

Letní kino Aperol v pražských Žlutých lázních

Od úterý 9. června už u Vltavy, konkrétně v prostoru plovárny Žluté lázně, funguje eventové podpory značky, letní kino Aperol Spritz. Jde o třetí ročník aktivity, která také zapadá do konceptu Naladí po práci a jež loni oslovila 20.000 lidí, kteří si koupili skoro 12.000 drinků. Filmy se v letním kině ve Žlutých lázních promítají každé úterý večer, letos to jsou Velká nádhera, Chlapectví, Kupec benátský, Prázdniny v Římě, Po přečtení spalte, Divoké historky, Do Říma s láskou a Hanebný pancharti.

Koncept letního kina pochází z agentury Loosers, která se stará o realizaci eventu i přípravu klíčového vizuálu. Spolupráce Loosers a značky Aperol začala v roce 2013, kdy kreativní agentura vyhrála tendr na kampaň, jejímž cílem bylo zvýšit povědomí o značce v ČR a propojit ji s atmosférou Itálie a léta.

Stánek u letního kina Aperol v pražských Žlutých lázních

Stánek u letního kina Aperol v pražských Žlutých lázních