V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Aplikace It is Paid! mění název na Qerko a přidává restaurace

Aplikace It is Paid! Lukáše Kovače mění název i vzhled. Nově se apka na rychlé hrazení útraty v restauracích jmenuje Qerko. Systém funguje na principu QR kódů, které jsou přímo na stolech. K zaplacení stačí zákazníkovi kód naskenovat do aplikace. Platit přitom může jen to, co si vybere, takže je možné útratu rozdělit mezi skupinu. Apka se po zaplacení propojí se systémem u pokladny a informuje o úhradě obsluhu.

V nové verzi aplikace najdou uživatelé kromě modernějšího designu několik dalších novinek. K základní částce jde nově přidat spropitné pro obsluhu, které se samo vypočítá podle nastavených procent. Navštívenou restauraci mohou strávníci v apce i ohodnotit.

Qerko v současnosti funguje ve čtyřech restauracích – kromě původní hořovické hospody Na Krétě přibyl jablonecký pivovar Volt, Kavárna Bez konceptu 2 v Liberci a Balounova restaurace u Břízy v Praze.

V apce mohou zákazníci restauraci rovnou i ohodnotit

V apce mohou zákazníci restauraci rovnou i ohodnotit